Zvuk 5.1 CS
Titulky EN, CS pro neslyšící
Česká tvorba ANO
EAN 8595165355451

Kriminální thriller Gangster Ka je natočen podle námětu Jaroslava Kmenty, který je autorem knihy „Padrino Krejčíř“.

Varování ministerstva: Peníze jsou silně návykové.
Radim Kraviec alias Káčko se vyznačuje vysokou inteligencí a talentem pro dokonalý podvod. Kde jiní sahají po zbrani, on využívá lsti a armády právníků i monstrózního kapitálu. Mrknutím oka okrádá stát o miliardy korun. Je si ale dobře vědom hranice, kterou nesmí překročit. Tou hranicí je fyzická eliminace kohokoliv ze svého okolí. Díky kontaktům na politické scéně chystá Kraviec triumfální majstrštyk - ovládnutí ČEPRA, společnosti kontrolující veškeré zásoby pohonných hmot v republice. Když to vyjde, bude to „obchod" století. Káčka nečekaně zradí jeho pravá ruka, Albánec Dardan Cirkel, který spolupracuje s hospodářskou kriminálkou. Nemožné se stává skutečností. Nepolapitelný tunelář Káčko končí ve vazbě, státu jsou zachráněny miliardy korun. Zatím... Protřelý Kraviec se díky šikovným právnickým kličkám dostává velmi rychle na svobodu. Jeho opatrnost a chladně kalkulující mysl nenávratně mizí. Rozjíždí nelítostnou mašinerii pomsty. Káčko překračuje pomyslnou hranici od finančního zločince k nelítostnému řezníkovi... Gangster Ka zkoumá mechanismus organizovaného zločinu, vnáší světlo do šesti miliardového tunelu a snaží se objektivně ukázat zrod skutečného gangstera.

Režie:
Jan PachlRežie
  Zasílání novinek, akcí a slev přednostně na váš email!
Odeslat

Pokud máte jakékoliv dotazy, nebo problémy se zobrazením našich stránek, kontaktujte nás.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.