Omlouváme se, ale v současné době není možné nakoupit digitální a fyzické zboží najednou.

FAQ - často kladené otázky

     Na jaký účet mohu poukázat platbu za zboží?
Platby za zboží přijímáme na našem účtu v ČSOB, č.: 264 631 746/0300. Jako variabilní symbol platby uveďte číslo objednávky.

    Sháním jeden konkrétní titul a nemohl jsem ho najít na žádných stránkách, ani na Vašich. Kam se mám obrátit ?
Nejlépe na nás. Kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese operator@bontonland.cz, V případě, že titul nebudeme mít v aktuální nabídce, pokusíme se ho pro vás zajistit. 

    Jaké jsou možnosti platby ?
Nejobvyklejší variantou je dobírka. Další možností je úhrada objednávky platebními kartami (VISA nebo EC/MC) nebo převodem a metodou PayPal.

    Jak je to s osobním odběrem ?
Chcete-li si zboží vyzvednout osobně, je nutné především počítat s tím, že vám bude prodáno za běžnou, nikoliv internetovou cenu. Pro internetovou rezervaci zboží k osobnímu odběru je navíc nutné, aby všechny tituly z vašeho košíku byly na příslušné prodejně skladem. Internetová aplikace vám v kroku "výběr dopravy a platby" nabídne pouze prodejny, kde je toto zboží k dispozici a pouze z nich můžete vybírat. Pokud tam vámi preferovaná prodejna není, máte dvě možnosti:  buďto si zboží objednat klasicky přes internetový obchod s doručením poštou, nebo zkontaktovat prodejnu, ve které osobní odběr preferujete, a s nimi se domluvit na tom, aby vám zboží zajistili. Kontakty na prodejny najdete na této stránce.

    Co mám udělat, když si chci něco objednat ?
Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na červenou ikonu Do košíku - tím jej přidáte ke svému nákupu. Nezáleží na tom, zda kliknete z titulní stránky, stránky sekcí či vyhledávání. Pokud budete chtít dokončit svůj nákup, kliknutím na ikonu ZOBRAZIT KOŠÍK v pravém sloupečku nahoře na našich stránkách si zkontrolujete svou objednávku a pak pohodlně přejdete k pokladně. Ve čtyřech krocích si zvolíte dodací adresu, způsob platby a doručení, ještě jednou si ověříte, že objednáváte to, co opravdu chcete a následně objednávku potvrdíte, čímž ji pošlete k vyřízení.

    Jaké jsou dodací lhůty ?
Dodací lhůty se snažíme uvádět přímo na našich stránkách. Zboží, které máme skladem na prodejně Megastore Praha, jsme schopni obvykle vyexpedovat do druhého dne od objednání - dostupnost tohoto zboží je na kartě produktu označena jako Skladem v Eshopu. U zboží, které není skladem, velmi záleží na našem dodavateli - běžně dostupné položky jako topsellery a novinky jsme často schopni dodat do 5 pracovních dní, ale zboží, které musí objednat i dodavatel, nebo různé specialitky typu limitované edice nebo vzácnější vinyly, případně hudební či filmový merchandising může mít dodací lhůtu i měsíc a déle. O přesnějších lhůtách dodání těchto produkt se prosím informujte na mailu operator@bontonland.cz.

  Zasílání novinek, akcí a slev přednostně na váš email!
Odeslat

Copyright © 2000 - 2017 Bontonland a.s. Všechna práva vyhrazena.
Pokud máte jakékoliv dotazy, nebo problémy se zobrazením našich stránek, kontaktujte nás.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

         ...