Vážení zákazníci, přecházíme na nový skladový systém. Prosíme o shovívavost. 

Omlouváme se, ale v současné době není možné nakoupit digitální a fyzické zboží najednou.

FAQ - často kladené otázky

     Na jaký účet mohu poukázat platbu za zboží?
Platby za zboží přijímáme na našem účtu v ČSOB, č.: 264 631 746/0300. Jako variabilní symbol platby uveďte číslo objednávky.

    Sháním jeden konkrétní titul a nemohl jsem ho najít na žádných stránkách, ani na Vašich. Kam se mám obrátit ?
Nejlépe na nás. Kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese operator@bontonland.cz, nebo telefonicky v pracovních dnech v době od 9,00 - 16,00 hod na čísle 601 309 181, kde Vám informaci ráda zodpoví naše operátorka. V případě, že titul nebudeme mít v aktuální nabídce, pokusíme se ho pro vás zajistit. 

    Jaké jsou možnosti platby ?
Nejobvyklejší variantou je dobírka. V případě, že máte založené eKonto u Raiffaisenbank a.s., můžete platit prostřednictvím on-line příkazu. Další možností je úhrada objednávky platebními kartami (VISA nebo EC/MC) nebo přes T-Mobile GSM banking.

    Jak je to s osobním odběrem ?
Chcete-li si zboží vyzvednout osobně, je nutné především počítat s tím, že vám bude prodáno za běžnou, nikoliv internetovou cenu. Pro internetovou rezervaci zboží k osobnímu odběru je navíc nutné, aby všechny tituly z vašeho košíku byly na příslušné prodejně skladem. Internetová aplikace vám v kroku "výběr dopravy a platby" nabídne pouze prodejny, kde je toto zboží k dispozici a pouze z nich můžete vybírat. Pokud tam vámi preferovaná prodejna není, máte dvě možnosti:  buďto si zboží objednat klasicky přes internetový obchod s doručením poštou, nebo zkontaktovat prodejnu, ve které osobní odběr preferujete, a s nimi se domluvit na tom, aby vám zboží zajistili. Kontakty na prodejny najdete na této stránce.

    Co mám udělat, když si chci něco objednat ?
Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na červenou ikonu Do košíku - tím jej přidáte ke svému nákupu. Nezáleží na tom, zda kliknete z titulní stránky, stránky sekcí či vyhledávání. Pokud budete chtít dokončit svůj nákup, kliknutím na ikonu ZOBRAZIT KOŠÍK v pravém sloupečku nahoře na našich stránkách si zkontrolujete svou objednávku a pak pohodlně přejdete k pokladně. Ve čtyřech krocích si zvolíte dodací adresu, způsob platby a doručení, ještě jednou si ověříte, že objednáváte to, co opravdu chcete a následně objednávku potvrdíte, čímž ji pošlete k vyřízení.

    Jaké jsou dodací lhůty ?
Dodací lhůty se snažíme uvádět přímo na našich stránkách. Zboží, které máme skladem na prodejně Megastore Praha, jsme schopni okamžitě vyexpedovat. Díky silnému zázemí držíme skladem stovky tisíc kusů zboží, což znamená, že máme okamžitě k dispozici zhruba 90% titulů. Většinu produktů, které nejsou skladem, jsme schopni zajistit do čtyřech pracovních dnů, specialitky, které objedáváme ze zahraničí, však mohou být dodány i za několik týdnů - v těchto případech vás bude o stavu objednávky vždy informovat operátorka.
 

  Zasílání novinek, akcí a slev přednostně na váš email!
Odeslat

Copyright © 2000 - 2015 Bontonland a.s. Všechna práva vyhrazena.
Pokud máte jakékoliv dotazy, nebo problémy se zobrazením našich stránek, kontaktujte nás.

      ...   ...